Kirjoitettu

Sinituote mukana syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjassa

Rintasyöpä on ollut jo pitkään naisten yleisin syöpä Suomessa. Siihen sairastuu vuosittain noin 4 700 naista eli lähes joka kahdeksas nainen. Rintasyöpäsyöpä ei ole haaste vain siihen sairastuvalle, vaan se koskettaa aina myös perhettä, sukulaisia ja ystäviä.

Roosa nauha –kampanjan teemana on tänä vuonna Yhdessä eteenpäin.  Hankalassa elämätilanteessa lähipiirin tarjoama tuki on korvaamaton apu, eivätkä välittäminen ja huolenpito mene koskaan hukkaan. Monet sairastuneet muistavatkin lämmöllä niitä, jotka jaksoivat auttaa ja rakastaa silloin, kun elämässä oli vaikeinta.

Yhdessä myös voimme vaikuttaa siihen, että suomalainen rintasyöpätutkimus etenee ja yhä useampi potilas saa tarvitsemaansa tukea sairautensa aikana.

Yhteistyökumppaneiden Roosa nauha –tuotteiden ostaminen ovat hyvä tapa tukea kampanjaa. Sinituote tuo kauppoihin raikkaan vaaleanpunaisia kampanjatuotteita, joita on valmistettu SINI-siivousvälinesarjaan ja KUNGS-autotuotteisiin. Kampanjaan on valittu joka kodissa terpeellisia tuotteita, joiden myynnistä lahjoitetaan sovittu summa Syöpäsäätiön Roosa nauha -rahastoon. Tuotteita on tarjolla useassa hintaryhmässä,  joka puolella Suomea.

Roosa nauha 2014 -kampanjatuotteitamme ovat SINI WC-harja reunusharjalla, Laminaatti- ja parkettisetti, Teräväkuivain + varsi –setti, Ted Roosa –kuivausteline ja Teippiharja sekä sen vaihtorulla. KUNGS-autotarvekkeiden Roosa nauha –kampanjatuote on uuden teleskooppilapion ja jääraapan sisältävä setti.

Lahjoitusosuus on merkitty selkeästi tuotepakkauksiin, ja kampanjatuotteet on merkitty hankkeen tunnuksella. Roosa nauha -logolla varustettuja tuotteita löydät useimmista päivittäistavarakaupoista ja tavarataloista kautta maan. Roosa nauha -tuotemyynnistä kertyvällä tuotolla Syöpäsäätiö pystyy tukemaan merkittävissä määrin suomalaista rintasyöpätutkimusta.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *