Kokemäki verkkokauppa Sinituote

Sinituotteen verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 31.7.2020 alkaen

Sinituote Oy (Y-tunnus 0723086-1) myy sinituote.fi-sivustolla (jäljempänä “verkkokauppa”) tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille manner-Suomeen, sekä EU-maihin, joihin Parcel Connect tai Pickup parcel -toimitustapa on mahdollinen (Belgia, Bulgaria, Espanja, Alankomaat, Itävalta, Latvia, Liettua, Luxembourg, Portugali, Puola, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Tanska, Tsekki, Unkari, Viro). Emme toimita Ahvenanmaalle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tuotteen tilaaminen verkkokaupasta

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Alennuksiin tai kaupan päällisiin oikeuttavat etukoodit on syötettävä tilausta tehdessä ja niitä ei hyvitetä jälkikäteen. Verkkokauppaan tehtyihin maksettuihin tilauksiin ei ole mahdollista lisätä tai poistaa tuotteita. Myöskään toimitustapaa ei ole mahdollista vaihtaa jälkikäteen. Vastaanotettuaan toimituksen, asiakkaan tulee tarkistaa, että toimitus on sisältänyt hänen tilaamansa tuotteet ja että tuotteet ovat virheettömiä.

Reklamaatiot

Jos asiakas havaitsee virheen tilauksessa tai tuotteessa, asiakkaan tulee ensimmäisenä ilmoittaa siitä Sinituotteen verkkokaupan asiakaspalveluun joko soittamalla p. 019 7600 200 tai sähköpostitse osoitteeseen sinituote@sinituote.fi.  Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 10-15.

Palveluun rekisteröityminen ja henkilötietojen käyttö

Tilauksen yhteydessä annettuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Sinituote kysyy suostumuksen uutiskirjeen vastaanottoon erikseen.

Verkkokaupasta tilaaminen ei vaadi palveluun rekisteröitymistä.

Tilauksen maksaminen verkkokaupassa

Maksupalvelutarjoaja Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail kerää maksutapahtuman yhteydessä IP-osoitteen, maksutavan sekä maksuajankohdan. https://www.paytrail.com/tietosuojaseloste-paytrailin-maksupalvelu

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard- ja Debit Mastercard – korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa – ja Mastercard SecureCode – todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. Pivon käyttöehdot:

MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot

Siirto
Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Walley Lasku/Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Walley:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä.

Collector Bank lisää laskulle laskutuskulun 3,80 €. Osamaksun korko on 1,66 % kuukaudessa (vuoksikorko 19,9%). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta. Täydelliset ehdot Walley Checkout yrityksille näkee alla olevasta linkistä:

Laskun yleiset ehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_B2B_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Walley
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi

Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
Lue lisää: op.fi

Toimituskulut ja toimitustavat

Verkkokaupan toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta ja tilauksen loppusummasta. Toimituskulut ilmoitetaan aina ennen tilausta.

  • Kirjetoimitus 3,50 €.
  • Alle 50 € tilaukset
    • Posti: noutopisteet ja automaatit 5,90 €, 10,90 € kotipaketti.
    • Matkahuolto: noutopisteet ja automaatit 5,50 €, kotijakelu 10,50 €
  • Yli 50 € tilaukset:
    • paketti Matkahuollon sekä Postin noutopisteisiin ja automaatteihin ilmaiseksi
    • Postin kotipaketti 5,90 €
    • Matkahuolto kotijakelu 5,50 €
  • Yli 80 € tilaukset:  kaikki toimitustavat ilmaiseksi

Ulkomaille toimituskulu on 20,00 euroa.

Käytössä ovat lähetystunnuksella varustetut Postin lähetysmuodot: pikkupaketti, postipaketti ja kotipaketti ja ilman lähetystunnusta lähetettävä kirje. Käytössä on myös Matkahuollon lähellä-paketti ja kotijakelu. Ulkomaan toimitukseen on käytössä Parcel Connect ja Pickup parcel -paketti (Ruotsi ja Tanska) , jonka maksimikoko on 60 x 60 x 120 cm. Paketin kokorajoitus estää suurikokoisten tuotteiden tilaamisen ulkomaille.

Tilauksen toimitus asiakkaalle

Tilauksia käsitellään arkipäivisin maanantaista perjantaihin klo 8–16. Sinituote pyrkii luovuttamaan tilaukset Postille ja Matkahuollolle kuljetettavaksi 1–3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Toimitusaikamme Suomeen ovat yleensä 2-7 arkipäivää, poissulkien kirjetoimitukset. Kirjetoimitukset lähtevät meiltä päivittäin ja Posti jakelee nämä kulloinkin heillä voimassa olevan jakeluaikataulun mukaisesti. Tilaukset pakataan ja lähetetään saapumisjärjestyksessä ja tätä toimitusaikaa ei pysty siirtämään toiseen ajankohtaan. Sinituote ei vastaa mahdollisista kuljetusyhtiön viiveistä. Sesonki ja poikkeustilanteet saattavat pidentää toimitusaikojamme.

Toimitusvahvistukseen on kirjattu lähetystunnus, joka aktivoituu, kun Posti/Matkahuolto vastaanottaa lähetyksen kuljetettavaksi. Jos toimitustavaksi valitaan kirje, ei toimituksella ole mahdollista käyttää lähetystunnusta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedossa olevista poikkeavista toimitusajoista tiedotamme verkkosivuillamme erikseen.

Palautusehdot

Tarjoamme tuotteillemme 14 päivän ilmaisen palautusoikeuden kotimaassa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Jokaisen lähetyksen mukana toimitetaan asiakkaalle Sinituotteen verkkokaupan tuotteiden palautuslomake, joka täytetään ja liitetään mukaan palautukseen. Palauta tuote käyttämällä samaa toimitustapaa, jolla tilaus toimitettiin. Palautus on maksuton kotimaassa. HUOM! Emme pysty käsittelemään palautuksia ilman nimeä, osoitetietoja ja puhelinnumeroa eli nämä tulee olla palautuksen mukana!

Postin asiakaspalautustiedot:
Sopimusnumero: 607533
Sinituote Oy
Satakunnantie 119 B
32800 Kokemäki

Matkahuollon asiakaspalautustiedot:
Sopimusnumero: 9541791
Sinituote Oy
Satakunnantie 119 B
32800 Kokemäki

Palautus ulkomailta:

Suomen ulkopuolelta palautettavan paketin rahtikuluista vastaa asiakas itse. Reklamaatiotapauksessa palautamme rahtikulun myös ulkomailta. Ota reklamaatiotapauksessa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sinituote@sinituote.fi saadaksesi toimintaohjeet.

Noutamaton tilaus:

Mikäli asiakkaan tilaus palautuu noutamattomana eikä palautuslomaketta ole täytetty, asiakkaalle hyvitetään tilatun tuotteen/tuotteiden arvo mutta ei postikuluja. Tilausta ei lähetetä asiakkaalle uudelleen vaan mikäli asiakas haluaa tilauksen, tulee hänen tehdä uusi tilaus verkkokaupassa.