Roosa nauha

Olemme mukana tukemassa Roosa nauha -keräystä jo kymmenettä kertaa! Roosa nauha -keräyksellä tuetaan syöpätutkimusta sekä syöpäpotilaita ja heidän läheisiään. Rintasyöpä on Suomen yleisin syöpä ja se koskettaa meitä kaikkia. Siihen sairastuu vuosittain noin 4 700 naista eli lähes joka kahdeksas nainen. Rintasyöpäsyöpä ei ole haaste vain siihen sairastuvalle, vaan se koskettaa aina myös perhettä, sukulaisia ja ystäviä. Osallistu kanssamme – pienelläkin lahjoituksella on merkitystä.

Tämän vuoden Roosa nauhan suunnittelija on näyttelijä Seela Sella. Keräyksen teemana on  Näytä tunteesi. Näytä tukesi. Nauhassa kimaltelevat hopeiset ilon ja surun pisarat.

Siivousvälineillä, harjoilla, lumiharjoilla ja heijastimilla voi auttaa

Sinituote osallistuu Roosa nauha -keräykseen kampanjatuotteilla, joiden myyntihinnasta osa lahjoitetaan Roosa nauha -keräykseen. Lahjoitusosuus on ilmoitettu jokaisessa tuotteessa. Mukana keräyksessä on joukko laadukkaita SINI-siivousvälineitä sekä KUNGS-lumiharjoja ja -heijastimia.

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana on myös Sinituotteen tytäryhtiön VS-Harjan tuotteita, jotka ovat markkinajohtajia ammattisiivouksen puolella. Kampanjan ajan laadukkaat harjat ovat saatavana myös kuluttajille. Vaaleanpunaisen värin ja Roosa-rusettikuosin lisäksi tuotevalikoimassa on myös hillittyä harmaata.

Lokakuu on muodostunut Roosa nauha -kuukaudeksi ja Sinituotteen kodin- ja autonhoitoon liittyviä kampanjatuotteita osataan jo odottaa. Kyselyitä Roosa nauha -tuotteista tulee kuluttajilta pitkin vuotta. Rintasyövän vastaista työtä edistävä Roosa nauha -keräys on Syöpäsäätiön tunnetuin keräys ja Suomen arvostetuin lahjoituskohde. Roosa nauha kasvattaa suosiotaan vuosi vuodelta. Kiitos, kun osallistut.